2 december

andra december idag!  tiden har gått så himla fort, jag tycker de va typ nyss det var nyår?
måste köpa julklappar snart, ångest :p det är kul, men så himla svårt o komma på vad man ska köpa..
sen sist har jag typ varit sjuk, nästan blivit frisk, klippt & färgat håret, haft sjuttioelva prov, vart ledare, första advent myst och varit med min älskling<3 och massa mer men orka skriva allt.
snart ska jag iaf se desperate housewifes :)
imorn är det apu och jag har inget o göra, vad jag vet. ska kanske lägga håret på nån tant, annars typ ingenting. men brukar alltid finnas nått o pyssla med så de blir nog bra!
saknar lito, hon har en hel vecka kvar i thailand. usssssch vad fuskit.
i helgen blir de mys med 91 och lite sånt, får se vad vi hittar på.

nu är det desperata!



längelänge sen (:


Kommentarer
Postat av: ANTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha gullig bild=)

2008-12-03 @ 02:00:19
Postat av: lcor

jag fylller år om 8dagar=)

2008-12-03 @ 02:02:42
Postat av: mill

vet älskling :))

2008-12-03 @ 19:56:35
URL: http://matsii.blogg.se/
Postat av: mill

vet älskling :))

2008-12-03 @ 19:57:10
URL: http://matsii.blogg.se/
Postat av: Niccie

haha jaaa majgad. vilken not smickrande bild! och det var verkligen länge sen :D haha!! :D hade glömt denhär bilden! finns säkert många fler extremt vackra bilder kan jag tänka mig.. ooh, ryser av tanken! haha

2008-12-19 @ 20:46:50
URL: http://niccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0