if i were a boy

helloj (: är hemma hos min älskling och typ har precis pluggat klart på engelskaglosorna, verkligen helt stört många, kommer nog inte gå jättebra..
är trötti nu men jag börjar ju ett imorn så vi ska mysa lite mera innan vi sover :)
kommer aldrig på nått o skriva här?
imorn kommer chrisse hem och jag har längtat! hon kommer vara bruun.
i helgen typ mös jag med älskling och i lördags med några av 91 + pojkvän, de va najs, vi såg typ en konstig film? :p och lite sånt.
nästa helg ska vi ha julafton hihi.
aja vet inte va jag ska skriva :p så puss








älskar min anton ekengren



Kommentarer
Postat av: anton

älskar min camilla sundin=)

2008-12-10 @ 03:27:18
URL: http://hejpådig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0