måndag!

har haft myshelg med resturangätande i fredags med anton+familj. typ mycke väntande och god mat o så. sen i lördags färgade jag madde på salong, åkte till almakusin och firade henne, plutt som fyllde elva! och sen hem o byta om och iväg till ängby för att fira julafton med fem av världens bästa 91:or!! älskar er flickor<3 alla fick fina presenter (min va störst :D fia med... HUTT) och söta rim. sen gick de som de gick och kvällen slutade hos älskling, jag typ somnade direkt.
 


       
       



i söndags gick jag upp tidigt och åkte iväg o va ledare för små kottar, typ julpratande och pyssel och äcklig matlagning va de som hände där :p sen åkte jag till anton igen någon timme, sen hem och åka till kista med far! och köpa nya skor :) egentligen ville jag ha ett par andra, men dom va i mocka, o de gillar inte jag för dom blir så smutsiga. så jag fick ta de näst bästa :) sen åkte jag till spånga och solade 17 minuter med nya rör, så nu e min nos röd. men lite brun e jag också :) ska börja sola nu sådeså, hatar o vara blek!!

och idag va de skola som vanligt, matteprov som gick helt okej och sen mys i stan med lito+nico. köpte några småjulkklappar till, så nu är jag ännu lite pankare, kul! och ikväll vet jag inte vad som ska göras?
imorn börjar jag iaf 12.40 så de  blir nog en joggingtur på morgonen om jag känner mig duktig :)
på torsdag ska utväxten färgas, hatar att få ljusare utväxt, så fult.. men till våren kanske de ändras (a)


 

min frisyr för några veckor sen när jag & lito va modeller för damian på öppet hus!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0