sött

idag är det bäst väder igen, sånt gör mig glad =)
igår va det fullspäckat schema typ, men de är najs. solning med gullungar, barnvakt åt agnes som börjar bli stor nästan, lost och lite så hos pandaxx och sen tjill med anton lite för länge men de gör ju inte mig nått =)
igår klappade jag en igelkott och idag höll jag i en nyckelpiga, man ba hej skansen.
imorn fyller jag år gott folk, nåde den som glömmer gratta mig. och jag ska klippa och kanske färga mig på min apu, längti typ.
det är en helikopter som chillar exakt ovanför vårt hus man ba hej.

ikväll ska jag & minst vicotungan åka och fiska hos anton, de blir najs. jag har en plan tror jag så de löser sig nog även om lito stannar hemmis hoppas vi! imorn ska vi ha kul tjejooooor.

JAG GLÖMDE MIN FRISÖRVÄSKA PÅ PENDELN GAHGAHGAHGAHGAHGAH jag blir lite arg på mig.

 jag har en söt apa som jag fick av en söt vän :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hörru, snyggo, hoppas du får tag i väskan igen ;) annars kan det ju bli liiiite jobigt.. :p älsk

2008-05-08 @ 21:19:44
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0