7 månader

idag har jag haft en ovanligt bra dag i skolan med min lito<3. bild i tre timmar är faktiskt rätt chill, man kan ju typ sitta o prata bara. fast jag kommer dö dom två veckor som chrisse e borta för alla andra typ hatar bild. :p sen lunch med typ sexfrågor, hoppas alla fick sina svar :) haha. sen klippte damian mig, och min lugg blev lite udda tror jag? får se. sen gjorde chrisse inpackning på mig och sen åkte jag hemåt.. :) har pluggat typ hela kvällen, skrivit religionsgrej, 5(!!) sidor. suck. men klar nu iaf!
nu kommer snart älskling hit, han tränar fortfarande, varför sätter man en träning till halv elva????
iallafall. vi har varit tillsammans i sju månader idag :) de känns som flera år, på ett bra sätt. vill inte ens tänka på hur jag va innan jag träffade dig älskling, du har gjort mig så mycke lyckligare (och lite dampigare). tänk va mycke vi har hunnit med ändå på sju månader?  jag älskar dig.

imorrn har jag "bara" tre inlämningar och en redovisning. vaaaaaaaaarför har vi allting på en gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0