måndag

idag borjade ny period, och guuuuud va jobbigt de kommer bli!! jag är verkligen inte van med såhär många lektioner, och bara en frisörlektion i veckan. suuuuck.
men jag överlver nog. :)
nu har jag läst massa i svenskaboken också, kommer aldrig hinna klart tills fredag? :o

helgen va iaf väldigt trevlig, i fredags va jag hemma o kollade idol med papi tills min prins kom. och i lördags va vi på lite chillfest nånting hos vico, de va najs förutom bussresan till mig, haha..
om en vecka ska jag spendera morgonen på chrises apu och bli färgad och klippt för 100(!!) kronor, svarthårig och lugg ska de bli :) jag längtar! min färg är inte vacker just nu.
nu ska jag kolla gossip girl och vänta på prinsen. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0