torsdag

idag va en ledig dag & det är skönt :) hade bara utvecklingssamtal vid tjugo i två, gick bra och hade mycke mindre frånvaro än jag trodde.. skönt. nu är jag hos anton o sitter o väntar på att han ska ominstallera sin mor o fars dator.
skulle myst hos chrisse med hennes hund idag men de sluta med att ingen kunde, så vi ska mysa på lördag istället :) pastasallad röstar jag på.
och jag vill träffa amanda snart för idag köpte jag minsann en liten present till henne, hihi.
på söndag e de fars dag och min far ska få världens bästa pappa-strumpor och en kladdkaka för de tycker han (o jag) e gott.
skulle träffat linnea idag också men hon ställde in den jäveln. hon har flyttat till odenplan/fridhemsplan kommer inte ihåg vilket o de verkar rätt najs. :)
nu ska jag gå ner o se på när anton pysslar med dator, kul visst? =)
förresten så har jag mats sundins kanadensiska körkort hemma, de har inte du.



None

- and I love you


Kommentarer
Postat av: Anonym

you know i do älskii<3

2008-11-07 @ 00:38:12
URL: http://nicolinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0