helg

hellu :) helgen har vart mysig med ett väldigt trevligt besked & mys med niccie på fredagen. igår skulle jag träffat några 91or och planerat/festat men de blev inget för min del, synd men de kommer fler dagar! :) skulle träffat dom nu ikväll istället, fattar fortfarande inte varför men de blev inte av.. :p men på tisdag! och i helgen ska vi till mitt land o mysa o parta lite :) va hos farmor idag, hon fyllde år i torsdags så firade henne lite o sånt :) de va trevligt men jag sov lite halvt.
och mitt rum är fortfarande inte klart! är typ massa smågrejer som behöver målas o fixas, men i veckan ska de bli klart! sådeså :)
imorn är det frisör hela dagen, vet inte vad vi ska göra riktigt men är rätt säker på att de kommer bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0