hello


idag är jag hemma o chillar, mådde inge bra inatt men nu är de bra igen.. :)

min helg va den bästa på länge, hade så MYSIGT med alla nittioettor utom en, som var väldigt saknad<3

mina bilder kommer snart på våran blogg flickor, har typ inte varit hema något än.. :p

igår köpte jag möbler!! bara säng kvar nu :) den som jag vill ha var det hästtagel i , o då kan inte älskling sova i den.. de funkar ju inte.
så ska åka till mio någon dag och köpa hästfri säng! blev iaf en mysig fotölj och en fin tvbänk :)
och på ena väggen ska en STOR bild på nittioettorna hänga, de har jag bestämt! vi måste ta en vacker :)


Kommentarer
Postat av: du vet

älskar dig mer än allt !! du är mitt allt.

6 o de kmr bli mer!..

2008-10-23 @ 02:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0