tisdag

hellu :) idag hade vi typ lära sig om afro dag, de va intressant men lite långtråkigt o sitta still i tre timmar..!  och sen dubbeltimme matte, inte så kul. men jag har tur som har världens underbaraste tjejer i min skola så jag överlevde :)
jag vico & sara skulle träffat chrisse idag efter skolan, men de blev visst inget som dom hade glömt o berätta för mig (tack för den :p) så ajg åkte hem o sov lite istället, de va skönti :) nu ska jag duscha lite sen till spånga o köpa thaimat och sen hem till älskling :)
jag, vico och sara fick veckoläsning, och jag är lycklig :D för då behöver jag inte spara mer pengar till kreta! så skönt o slippa va fattig :)
imorn är de praktik på salong g som vanligt o de ska bli kul :) ska försöka få elsa o färga mitt hår (a) och sen på eftermiddagen ska jag färga maddes. hoppas de blir bättre denhär gången!
ne nu ska jag duschi, puss<3

jag<3min nya mobil förresten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0